Έτσι σκοτώθηκε ο πρώτος κληρικός στον εμφύλιο της Συρίας


Βασίλειος Νάσαρ. Ετών 30. Είναι ο πρώτος κληρικός του Πατριαρχείου Αντιοχείας που θυσιάστηκε σ΄αυτόν τον ολοκληρωτικό πόλεμο αμετάκλητης αλληλοεξόντωσης στη Συρία.

Οι πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας ως τώρα τον εμφανίζουν να πέφτει από τα πυρά αγνώστων ενώ προσφέρει τις υπηρεσίες του σ΄έναν τραυματία.

Ωστόσο σε συνέντευξη που παραχώρησε ο π. Παντελεήμονας Αλ Ίσα, αυτόπτης μάρτυρας των γεγονότων στη δημοσιογράφο του Αραβικού ραδιοφωνικού Σταθμού «Al Orthodoxiya», κα Μάιντα Μέλχεμ καταγράφεται λεπτό προς λεπτό το χρονικό της υπόθεσης ανατρέποντας εκδοχές μη έγκυρες των συμβάντων.

Ο π.Παντελεήμονας, εξομολογείται με συντριβή ότι θα προτιμούσε να είχε πεθάνει ο ίδιος και όχι ο Βασίλειος και δεσμεύεται ότι θα διανύσει ως το τέλος τον δρόμο της πίστης που διδάχθηκε από αυτόν.

Η ακριβής εξιστόρηση των γεγονότων της θλιβερής ημέρας.

Σημειώνουμε ότι ο π. Παντελεήμων όταν αναφέρεται στη «μονή», εννοεί τη μητρόπολη της πόλης Χάμα όπου και εγκαταβίωναν οι δυο ιερομόναχοι μετά του επισκόπου Επιφανείας (περιφέρειας Χάμα και Χόμς), κου Ηλία Σαλίμπα.

Παράθεση της συνέντευξης όπως αυτή απομαγνητοφωνήθηκε από τα αραβικά:

Ήμουν μαζί του.Ήταν ο καλύτερός μου φίλος.Τετάρτη 25 του Γενάρη του 2012, ακριβώς στις 1.00 το μεσημέρι μια πιστή γυναίκα, γνωστή στη μονή μας, ήρθε να ειδοποιήσει ότι κάποιος άνδρας, νεκρός, είναι παρατημένος σ΄ ένα πεζοδρόμιο σε μια γειτονιά της πόλης και ότι ο θάνατός του οφείλεται σε παθολογικά αίτια όπως ανακοπή καρδιάς ή κάτι τέτοιο.

Ο πρώτος που έγινε αποδέκτης αυτής της είδησης ήταν ο πάτερ Βασίλειος και αμέσως προθυμοποιήθηκε να πάει να δει τι συμβαίνει. Μαζί παρουσιαστήκαμε στον Επίσκοπο για να ζητήσει ο πάτερ Βασίλειος ευλογία να βγεί από τη μονή για να περισυλλέξει το νεκρό .

Ο Επίσκοπος αρνήθηκε αρχικά να δώσει άδεια εξηγώντας ότι αν το σημείο ήταν ασφαλές , θα είχαν μαζέψει τη σωρό είτε οι γείτονες είτε ο στρατός...



Ο πάτερ Βασίλειος τότε, θύμισε στον επίσκοπο τη διδασκαλία του Κυρίου ότι πρέπει να βοηθάμε όποιον έχει την ανάγκη μας ακόμα και διακινδυνεύοντας τη ζωή μας. Έτσι ο επίσκοπος έδωσε τελικά την άδεια. Ο π.Βασίλειος μου ζήτησε τότε να τον συνοδέψω. Μάλιστα πήραμε μαζί κι έναν νεαρό εργάτη της μονής που ήταν απ΄τη Χάμα γιατί ήξερε καλά τα μονοπάτια της γειτονιάς.

Τελικά η απόσταση ήταν περίπου 5΄με τα πόδια. Εκατό μέτρα πριν προσεγγίσουμε το σημείο, ομάδα νεαρών μας φώναζε να γυρίσουμε πίσω γιατί υπήρχαν ένοπλοι που πυροβολούσαν. Ο π.Βασίλειος τους φώναξε κι αυτός « είμαστε ιερείς κι έχουμε εδώ έναν νεκρό και πρέπει να τον παραλάβουμε». Ένας από την παρέα των νεαρών τον προειδοποιεί : «οι ελεύθεροι σκοπευτές δεν είναι από την περιοχή έρχονται από αλλού…»

Μόλις φθάσαμε στο νεκρό και σκύψαμε από πάνω του , αμέσως δεχθήκαμε πυρά από τη νότια πλευρά. Σηκώσαμε τα μάτια και είδαμε ότι ένας γείτονας παρακολουθούσε τη σκηνή από το παράθυρο του σπιτιού του. Του ζητήσαμε να μας αφήσει να μπούμε σπίτι του. Μας είπε ότι η κάτω πόρτα είναι ανοιχτή και μπορούμε να μπούμε.

Με το που κάνουμε την δεύτερη απόπειρα να κουβαλήσουμε το νεκρό απανωτά πυρά μας γαζώνουν από παντού. Αφήνουμε το νεκρό στο έδαφος όπως ήταν και μπαίνουμε στο σπίτι για να κρυφτούμε. Εκεί μιλάμε και με τον άνθρωπο και σχεδιάζουμε ότι όταν κοπάσουν οι ριπές θα φέρουμε και το νεκρό στο σπίτι και δεν θα τον κρατήσουμε εκεί περισσότερο από μια ώρα μέχρι να ηρεμήσει τελείως η κατάσταση και να φωνάξουμε κάποιον με αυτοκίνητο να τον μεταφέρομε στο σπίτι του.



Ο πάτερ Βασίλειος ρώτησε μάλιστα τον οικοδεσπότη αν ήξερε που βρίσκεται το σπίτι του νεκρού και εκείνος μας το έδειξε από το παράθυρο και πραγματικά δεν απείχε παρά λίγα μέτρα.Τότε ο π.Βασίλειος αποφασίζει να βγει για να ειδοποιήσει τους συγγενείς

.Καθώς κατευθυνόταν προς την οικία του νεκρού, δεν είχαν περάσει ούτε 30΄΄ από τη στιγμή που βγήκε από το σπίτι, και άρχισαν να τον γαζώνουν ενώ αυτός κραύγαζε «είμαι ιερέας».Με το που ακούω όλους αυτούς τους πυροβολισμούς βγαίνω και εγώ έξω από το σπίτι να δω τι συμβαίνει και τότε αυτοί ρίχνουν και προς το μέρος μου.

Ωστόσο, καταφέρνω να φθάσω ως τον π.Βασίλειο. Τον ρωτάω αν είναι χτυπημένος και εκείνος μου απαντάει ότι είναι τραυματισμένος στο χέρι.

Τότε βλέπω ότι έχει χτυπηθεί από την αριστερη πλευρά και ότι η σφαίρα έχει σφηνώσει τώρα ψηλά στο δεξί χέρι. Τον βοηθάω να σηκωθεί και καταφέρνουμε να φτάσουμε σ’ ένα τοίχο χαμηλό που ήταν πιο πέρα και πίσω από αυτό καλυφθήκαμε.



Οι αντάρτες συνέχιζαν να μας πυροβολούν ενώ εμείς επιμέναμε να φωνάζουμε ότι είμαστε ιερείς. Τα πυρά δεν σταματούσαν αλλά εμείς είμασταν καλά καλυμμένοι και οι αντάρτες έριχναν αλλά δεν μας έβλεπαν. Εκεί κάτσαμε ακίνητοι για περίπου 30΄και προσευχόμασταν συνέχεια .

Μετά από αυτήν τη μισή ώρα ο π.Βασίλειος εξέπνευσε. Το τραύμα ήταν διαμπερές .

Η σφαίρα είχε εισέλθει από την μια πλευρά είχε διασχίσει όλη την άνω κοιλιακή χώρα είχε εμβολίσει καρδιά, πνευμόνι και συκώτι και έβλεπα τη σφαίρα κάτω από τη μασχάλη στο δεξί χέρι.

Σε αυτό το σημείο η γυναίκα που του παίρνει την τηλεφωνική συνέντευξη, διακόπτει την αφήγηση του πάτερ Παντελεήμονα για να τον ρωτήσει:

-Μα πως μπορούσατε να συνεχίζετε να προσεύχεσθε ενώ ο πάτερ Βασίλειος είναι ήδη τόσο σοβαρά τραυματισμένος ;

Ο π. Παντελεήμονας της απαντάει και συνεχίζει την αφήγηση:

-Ο πάτερ Βασίλειος δεν αισθανόταν πόνο .Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό.Το μόνο που μου ζητούσε ήταν να συνεχίσω την προσευχή και ότι αυτό του έκανε καλό. Παρέμεινα εκεί. Αυτοί έριχναν ακατάπαυστα μέχρι που ένας άλλος γείτονας , προφανώς αυτός που είχε το σπίτι πίσω από το τειχείο που κρυβόμασταν, μας άνοιξε την πόρτα του γκαράζ στο ισόγειο του σπιτιού για να μπούμε μέσα.

Τότε άρχισαν να σημαδεύουν κι αυτόν. Ένας άλλος γείτονας ήρθε τότε και βοήθησε για να μπούμε στο εσωτερικό του σπιτιού. Περίπου μία ώρα μετά, Δόξα τω Θεώ, μπήκε ο Συριακός στρατός στην πόλη και ακούγοντας τους πυροβολισμύς κατευθύνθηκαν προς την περιοχή μας.Αν δεν υπήρχε ο Συριακός στρατός θα ήμουν νεκρός κι εγώ τώρα γιατί οι αντάρτες μας είχαν εντοπίσει πιά και είχαν αρχίσει να πλησιάζουν το σπίτι .

Όταν οι αντάρτες συνειδητοποίησαν την παρουσία του στρατού τράπηκαν σε φυγή. Τότε βγήκα και φώναξα τους φαντάρους για βοήθεια, τους είπα ότι είμαι ιερέας και μας μετέφεραν με τον πάτερ Βασίλειο στο νοσοκομείο και ξαναέφυγαν για να συλλέξουν και τον άλλο νεκρό.

Εκεί οι γιατροί μου γνωστοποίησαν το θάνατό του. Εγώ τους έλεγα ότι ζει, ότι το αισθάνομαι γιατί μου μιλάει.

Σ’ αυτό το σημείο η δημοσιογράφος τον διακόπτει και πάλι για να τον ρωτήσει :

-Τι σας έλεγε πάτερ , ο πάτερ Βασίλειος ;

-Αυτό δεν μπορώ να σας το πω.

Και με αυτό το μυστικό που κρατάει για τον εαυτό του ο πάτερ Παντελεήμονας, κλείνει αυτή η συνέντευξη μέσω της οποίας διανύσαμε και εμείς οι αναγνώστες, βήμα βήμα , την πορεία προς αυτού του ιερομονάχου που οι συμπατριώτες του ορθόδοξοι χριστιανοί τον τιμούν και τον ευλαβούνται ως άγιο μάρτυρα της Πίστης.



Βιογραφικά στοιχεία

Ο Βασίλειος καταγόταν από το χωριό Κφαρ Μπάχαμ της επαρχίας Χάμα στη Συρία. Γεννήθηκε στις 1.1.1982 εξ’ ου και το μοναχικό του όνομα Βασίλειος.

Σπούδασε στο Ινστιτούτο Ορθόδοξης Θεολογίας του Πανεπιστημίου Μπαλαμάντ στο Λίβανο και ολοκλήρωσε και μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Ποιμαντική , στο ίδιο εκπαιδευτικό Ίδρυμα το 2010. Μιλούσε αραβικά, ελληνικά, αγγλικά και εβραικά.

Ήταν καθηγητής βυζαντινής μουσικής και ίδρυσε τη Σχολή Εκκλησιαστικής Μουσικής « Άγιος Κοσμάς ο Μελωδός » που στεγαζόταν στην Μητρόπολη.

Χειροτονήθηκε διάκονος και ιερομόναχος από τον Μητροπολίτη της Xάμα και Χομς κο Hλία Σαλίμπα και υπηρέτησε ως ιερέας τόσο στον τόπο καταγωγής του όσο και στην Αρχιεπισκοπή της Χάμα.Ίδρυσε πολλές χορωδίες σ΄όλη την περιφέρεια.

Αγαπήθηκε πολύ από τα νέα παιδιά διότι είχε μεγάλο παιδαγωγικό χάρισμα στο πως να προσεγγίζει τους νέους, να αφουγκράζεται τις ανάγκες τους και τις αναζητήσεις τους και για αυτούς τους νέους ήταν ένας πραγματικος φίλος . Δεν δίσταζε να τους συνοδεύει σε εξόδους , περιηγήσεις και εκδρομές και ήταν η ψυχή της παρέας.

Μέλημά του να κρατήσει θερμή την πίστη της ορθόδοξης μειονότητας και ειδικότερα της νεολαίας αυτό το κατάφερνε μέσα από την πραγματική ποιμαντική του δράση, τη συμμετοχή του σε κάθε κοινωνική εκδήλωση των νεων.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι λειτουργούσε σαν ένας κρίκος που συνέδεε δια της κοινή αγάπης στο Χριστό και της κοινής ορθόδοξης πίστης, νέους διαφόρων περιοχών, άγνωστοι μεταξύ τους.

Ο πάτερ Βασίλειος ήταν γνωστός στη νεολαία σαν τον πάντα χαμογελαστό φίλο και αδερφό Μazin.






ΠΗΓΗ

‘One World Trade Center’. Το κτίριο – σύμβολο του «Ενός Κόσμου» που κτίζεται στην θέση των Δίδυμων Πύργων


Την προηγούμενη Πέμπτη, τοποθετήθηκε, με τη βοήθεια γερανού, στην κορυφή του κτιρίου ‘One World Trade Center’ ειδική κεραία, η οποία θα χρησιμοποιείται για τηλεοπτικές μεταδόσεις, ενώ το πλήθος από κάτω επευφημούσε...

Δείτε το βίντεο:

 
Το One World Trade Center (1 WTC) είναι το κυρίως κτίριο του συγκροτήματος που χτίζεται στο σημείο του Μανχάταν όπου πριν από τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου στέκονταν οι δίδυμοι πύργοι του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου (World Trade Center).

Η ανέγερση του κτιρίου προχωρά γρήγορα και η αποπεράτωσή του υπολογίζεται προς τα τέλη του έτους. Το 1 WTC θα έχει ύψος 1.776 πόδια (541 μέτρα) και έτσι θα αποτελεί το υψηλότερο κτίριο του δυτικού ημισφαιρίου. Το ύψος 1.776 ποδιών παραπέμπει στην αμερικανική Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας (1776).

Σύμφωνα με την Wikipedia, τα «πρόσωπα κλειδιά» του κτιρίου είναι τα παρακάτω:
 
  • Larry Silverstein, Αμερικανο-Εβραίος δισεκατομμυριούχος μεγαλοεπιχειρηματίας, ιδιοκτήτης των Δίδυμων Πύργων.
  • Daniel Libeskind, Πολωνο-Εβραίος αρχιτέκτονας. Δικό του έργο είναι το Εβραϊκό Μουσείο του Βερολίνου. 
  • David Childs, Αμερικανο-Εβραίος, συνεργάτης σχεδιαστής.
  • Daniel Tishman, Αμερικανο-Εβραίος κατασκευαστής του αρχικού Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.
  • Douglas και Jody Durst, ζευγάρι Αμερικανο-Εβραίων, συμπρόεδροι της Durst Organization, μιας εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων.
Όσοι γκρινιάξουν επειδή ΟΛΟΙ όσοι έχουν τον πρώτο λόγο για το σημαντικό αυτό κτίριο – σύμβολο της Νέας Υόρκης, είναι εβραϊκής καταγωγής είναι «συνομωσιολόγοι» και «αντισημίτες».

Επίσης συνομωσιολόγοι είναι όσοι απορούν γιατί το αρχικό όνομα του νέου Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου ήταν "Freedom Tower" (Πύργος Ελευθερίας) και γιατί το όνομα τελικά αντικαταστάθηκε με το "One World Trade Center" που σημαίνει «Κέντρο Εμπορίου του Ενός Κόσμου». Τι σημαίνει η αλλαγή του ονόματος; Συμβολίζει άραγε τον ενοποιημένο «Έναν Κόσμο» - «One World» των οραματιστών της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (NWO), στον οποίον προφανώς, δεν έχει καμία θέση η «Ελευθερία»;
Συνομωσιολόγοι είναι και όσοι βλέπουν στο One World Trade Center έναν οβελίσκο. Και τι είναι ο οβελίσκος; Είναι ένα μνημείο προς τιμήν του Άμμων Ρα, ο οποίος υπήρξε ένας από τους κύριους θεούς των αρχαίων Αιγυπτίων. Η λέξη «Άμμων» σημαίνει «Κρυμμένος». Να υποδηλώνει και τον «θεό» των κρυφών ελίτ εγκληματικών οικογενειών; Και ποιος άραγε να είναι «ο κρυμμένος» θεός τους;;;

Το One World Trade Center έχει ύψος 1.776 ποδιών που παραπέμπει λέει, στο έτος 1776 και στην αμερικανική Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας (4 Ιουλίου). Όμως το 1776 είναι, ως γνωστόν και το έτος ίδρυσης των Illuminati του Adam Weishaupt. Το γνωστό αποκρυφιστικό Τάγμα ιδρύθηκε στις 1 Μαίου 1776, στο Ingolstadt της Βαυαρίας. Το κτίριο επίσης  που αντικαθιστά τους δίδυμους πύργους, έχει ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό. Δεν είναι άμεσα εμφανές. Και επίσης σχηματίζει ένα τέλειο οκτάγωνο στη μέση του όταν παρατηρείται από την κορυφή. Το οκτάγωνο θεωρείται σύμβολο "αναγέννησης" και "πληρότητας".

Όλα αυτά βέβαια, είναι συνομωσίες.

ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Να μην ανεμίζει η αγγλική σημαία γιατί είναι «ρατσιστική» και «προσβάλλει» τους μετανάστες, λέει δημοτικό συμβούλιο. Να ανεμίζει όμως η σημαία των ομοφυλόφιλων



Ένα τοπικό συμβούλιο στην Αγγλία απαγόρευσε την αγγλική σημαία, επειδή ανησυχεί ότι αυτό θα «πρόσβαλε τους μουσουλμάνους», ενώ επιτρέπει τη σημαία του "ουράνιου τόξου" του κινήματος "υπερηφάνειας των λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων και τρανσεξουαλικών".
«Το τοπικό συμβούλιο αποφάσισε να μην ανεμίζει η σημαία του Αγίου Γεωργίου καθώς εκφράστηκαν ανησυχίες ότι θα προσβάλει τους 16 μουσουλμάνους κατοίκους της πόλης», αναφέρει η Telegraph. "Η Eleanor Jackson, καθηγήτρια πανεπιστημίου, (φώτο) είπε ότι η άσπρη σημαία με το κόκκινο σταυρό μπορεί να προκαλέσει "διαταραχές" στο Radstock του Somerset, επειδή χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των Σταυροφοριών πριν από 1.000 χρόνια."
Η Jackson πρότεινε να απαγορευτεί η χρήση της σημαίας για 20 χρόνια, όχι μόνο γιατί «είναι προσβλητική για κάποιους μουσουλμάνους», αλλά και λόγω της χρήσης της από την «ακροδεξιά».
Ακόμα και μουσουλμανικές ομάδες αντέδρασαν στην απαγόρευση μιλώντας για «υπερευαισθησία» και «πολιτική ορθότητα που έχει ξεφύγει».
"Η χρήση από την ακροδεξιά είναι ένα θέμα, αλλά το να λέμε ότι οι μουσουλμάνοι είναι προσβεβλημένοι δεν νομίζω ότι είναι σωστό. Κατανοούμε ότι η σημαία είναι μέρος της κληρονομιάς αυτής της χώρας, και στην πραγματικότητα πολλοί πολλοί μουσουλμάνοι αυτοπροσδιορίζονται ως Βρετανοί", δήλωσε ο Rizwan Ahmed, εκπρόσωπος της Μουσουλμανικής Πολιτιστικής Κοινωνίας του Bristol.
Ο εκπρόσωπος του Μουσουλμανικού Συμβουλίου της Βρετανίας, Nasima Begum, είπε ότι ο πολιούχος της Αγγλίας "πρέπει να λάβει τη νόμιμη θέση του ως εθνικό σύμβολο της συμμετοχικότητας και όχι ως ένα σύμβολο μίσους."
Μετά την απόφαση που τροφοδότησε διαμάχη, το Συμβούλιο υποστήριξε ότι οι απόψεις της Eleanor Jackson «δεν λαμβάνονται υπόψη» και ότι είχε προγραμματίσει η αγορά μιας αγγλικής σημαίας (Union Jack).
Το Συμβούλιο δεν φαίνεται να ανησυχεί ότι η εμφάνιση μιας σημαίας του "ουράνιου τόξου" των ομοφυλόφιλων σε «κατάλληλη» χρονική στιγμή του έτους για να αντιπροσωπεύει το «κίνημα υπερηφάνειας λεσβιών, ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων και τρανσεξουαλικών» μπορεί να προσβάλει κανέναν (Φώτο: από άλλον Δήμο).
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εθνική σημαία της Αγγλίας έχει αποθαρρυνθεί ή απαγορευθεί από τις αρχές εξαιτίας φόβων ότι μπορεί να προσβάλλει κάποια μειονότητα μεταναστών.
Κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2010, 1200 υπάλληλοι του Δημοτικού Συμβουλίου του Bolton απαγορεύτηκε να φέρουν την αγγλική σημαία "από το φόβο ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί ρατσιστική."
  
Όταν κάποιοι οικοδόμοι στο Coventry ύψωσαν την αγγλική σημαία, τους είπαν οι εργολάβοι να την κατεβάσουν μέσα σε 20 λεπτά, επειδή ανησυχούσαν ότι θα μπορούσε να "προσβάλλει" την τοπική πολυεθνική κοινότητα.
Το 2009, Δημοτικό Συμβούλιο του Sandwell στο οποίο κυριαρχούσαν οι Εργατικοί απέσυρε την χρηματοδότηση για την παρέλαση του Αγίου Γεωργίου, επικαλούμενο φόβους ότι «θα μπορούσε να προσελκύσει ακροδεξιά στοιχεία».
Αυτή η ιστορία δείχνει και πάλι πόσο, ενώ οι Βρετανοί πρέπει να εκφράζουν τον  "πατριωτισμό" τους στηρίζοντας πολέμους που στοχεύουν κυρίως μουσουλμανικούς πληθυσμούς σε χώρες του εξωτερικού, κάθε προσπάθεια να νιώσουν υπερήφανοι μέσα στη χώρα τους που δεν είναι αναγνωρισμένη από το Κράτος, δαιμονοποιείται ως «ρατσιστική» και «προσβλητική».
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Χορηγός του Thessaloniki Pride το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων!

(Αποκάλυψη της Ενωμένης Ρωμηοσύνης)
Από τις 8 ως και 13 Ιανουαρίου του 2013 πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη η διεθνής συνάντηση BA.R.CO.D.E. (Balkan’s Rainbow Colourful Dawn Emerges) με συμμετοχή 36 νεαρών Λ.Ο.Α.Τ  (δηλαδή Λεσβιακών, Ομοφυλόφιλων, Αμφισεξουαλικών και Τρανσεξουαλικών) ακτιβιστών και ακτιβιστριών από τη ΝΑ Ευρώπη και ευρύτερα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εκδήλωσης (εδώ: http://www.thessalonikipride.com/?q=barcode2013) οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες αξιολόγησαν τις δράσεις τους και ενδυνάμωσαν τη δικτύωση μεταξύ τους θέτοντας συγκεκριμένους στόχους για το μέλλον, εξετάζοντας ακόμα και το ενδεχόμενο θέσπισης ενός Balkan Pride.
Όπως φαίνεται και από την αφίσα της εν λόγω εκδήλωσης, υπήρξε συνειδητή η επιλογή να ονομαστεί η εν λόγω συνάντηση BARCODE. Μάλιστα το εικονιζόμενο barcode δεν είναι οποιοδήποτε, αλλά το τύπου ΕΑΝ 13 με τις τρεις προεξέχουσες διπλές γραμμές που σύμφωνα με την ομολογία του ίδιου του σχεδιαστή του (εδώ: http://bellsouthpwp.net/l/a/laurergj/UPC/666quest.html )  εμπεριέχει πάντοτε το 666. Η ως άνω αφίσα δεν αποτελεί παρά μια ακόμη απόδειξη – ομολογία της Οργάνωσης Thessaloniki Pride ότι η παρέλαση των ομοφυλόφιλων στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα είναι μέρος του συνολικού σχεδίου της Νέας Τάξης Πραγμάτων για το Έθνος μας. Θα έλεγε κανείς μάλιστα εύλογα ότι το Gay Parade αποτελεί ουσιαστικά και την παρέλαση κατοχής των Νεοταξιτών στη Χώρα μας…
Αυτό που κάνει ακόμη πιο θλιβερό το γεγονός όμως είναι ότι αν κοιτάξει κανείς τους χορηγούς της εκδήλωσης, θα δει ότι πλην της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χορηγός υπήρξε και  το ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων!!!
Το σκληρό χειμώνα του 2013 που υπήρξαν μαθητές που λιποθυμούσαν και μαζί με τους καθηγητές τους ξεπάγιαζαν στις αίθουσες λόγω των περικοπών και της “πλάτης” που κληθήκαμε να “βάλουμε” σαν Έλληνες μπας και σωθεί ο τόπος, τον ίδιο αυτό χειμώνα, το Υπουργείο Παιδείας «έβαζε πλάτη» για να στηρίξει οικονομικά  τους 36 Λεσβιακούς, Ομοφυλόφιλους, Αμφισεξουαλικούς και Τρανσεξουαλικούς ακτιβιστές των Βαλκανίων και περιχώρων μήπως και πραγματοποιηθεί Balkan Pride!!!
Έστω και 1 Ευρώ να «χορήγησε» είναι ανήθικο και αναπολόγητο. Είναι μήπως έστω νόμιμο; Διαβάζοντας κανείς τους σκοπούς του Ιδρύματος (εδώ: http://www.inedivim.gr/index.php/2012-02-09-19-43-18 ) αδυνατούμε να αντιληφθούμε κατά ποιον τρόπο η διενέργεια παρελάσεως ομοφυλοφίλων εμπίπτει σε αυτούς. Η διοίκηση του Ιδρύματος οφείλει να δώσει εξηγήσεις για το γεγονός και μαζί με αυτή και το εποπτεύον Υπουργείο Παιδείας καθώς επίσης και να μας κάνουν γνωστό το ύψος της κοινοτικής χρηματοδότησης της εκδήλωσης και με ποια κριτήρια εγκρίθηκε αυτή

ΚΟΛΑΣΗ με Πούτιν – Νετανιάχου! Χαμός στην συνάντηση για τις εξελίξεις στην Συρία.

-Μην πουλήσεις S-300 στην Συρία!

-Δεν είσαι σε θέση να μιλάς μετά τον βομβαρδισμό, μην τολμήσεις να σηκώσεις παλι αεροπλάνα κατά της Συρίας!!

Πρωτοφανής επίθεση Πούτιν στον Ισραηλινό ηγέτη, από τις σπάνιες φορές που συμβαίνει κάτι τέτοιο σε συνάντηση κορυφής.

Η συνάντηση έγινε στο σπίτι του Πούτιν στην Μαύρη Θάλασσα και η εξέλιξη θα πρέπει να προβλημάτισε πολύ τόσο τον Νετανιάχου, αλλά κυρίως τον Αμερικανικο παράγοντα.

Να υπενθυμίσουμε ότι η επίσκεψη Νετανιάχου στην Ρωσία, έγινε μετά από τηλεφώνημα του Πούτιν, τις ημέρες μάλιστα της επίσκεψης του Τζον Κέρυ στο Τελ Αβίβ!

Ο Νετανιάχου πήγε με σκοπό να εκφράσει τις αντιρρήσεις του για την επερχόμενη πώληση των S-300 στην Συρία, έχοντας στην φαρέτρα του διάφορες “απειλές” και επιχειρήματα, που έφταναν μέχρι τον βομβαρδισμό των συστημάτων πριν συναρμολογηθούν (εντός Συριακου εδάφους).

Το γεγονός αυτό εξόργισε τον Πούτιν, που όχι μόνο δεν απάντησε αλλά ξεκαθάρισε πως ο Νετανιάχου δεν έχει το δικαίωμα να ζητά οτιδήποτε μετά τον βομβαρδισμό της Συρίας! Αντίθετα, του απηύθυνε αυστηρότη προειδοποίηση “να μην τολμήσει να επαναλάβει επιθετική ενέργεια εις βάρος της χώρας!”

Αυτό βεβαίως είναι και μία εξαιρετική δικαιολογία για το Ισραήλ “να κάτσει στα αυγά του”. Αλλά η Ρώσικη πλευρά φρόντισε να το διασφαλίσει με δύο επιπλέον διαρροές:

-200 πύραυλοι είναι ήδη σε Συριακό έδαφος στα χέρια του στρατού, ο οποίος μάλιστα έχει εκπαιδευτεί στον χειρισμό τους!

-Τους πυραύλους συνοδεύει Ρωσικο κλιμάκιο, που καθιστά αδύνατη την επέμβαση της Ισραηλινής αεροπορίας για την καταστροφή τους, αφού έτσι θα χτυπήσει Ρωσικες δυνάμεις!

Ο Κέρι λοιπον και το λόμπι του Σόρος – Κατάρ – Σ. Αραβία μπορεί να πιέζει και να χρηματοδοτεί την επέμβαση του Ισραήλ, θεωρείται όμως αδύνατο το Ισραήλ να χτυπήσει με ρίσκο να έλθει αντιμέτωπο με την Ρωσία.

Τέλος, η σημαντική πολιτική είδηση που βγήκε από την συνάντηση, ήταν ότι ο Πούτιν θα σταθεί στο πλευρό του Ασάντ και δεν θα δεχθεί πολιτική λύση χωρίς την παρουσία του. Οι διαρροές λένε ότι αυτό ακριβώς διεμήνυσε τόσο στον Κάμερον όσο και στον Ομπάμα.

 

ΠΗΓΗ

Συναυλία για μια εξόρυξη που δε θα γίνει ποτέ! - Ιερισσός, 25/5

Η αποφασιστικότητα των κατοίκων φαίνεται ακόμη και στον τίτλο που δώσανε στην συναυλία τους :
Συναυλία για μια εξόρυξη που δε θα γίνει ποτέ!
Με τέτοια αποφασιστικότητα είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνει ποτέ όσο κι αν οι αρμόδιοι υπουργοί στις στοές που μαζεύονται - και είναι πολύ πιο επικίνδυνες από τις μεταλλευτικές... - με τα φιλαράκια τους τα αρπακτικά που παριστάνουν τους επιχειρηματίες, νομίζουν το αντίθετο...
Σύντομα θα αναπνεύσουμε οξυγόνο και όλοι αυτοί, θα λογοδοτήσουν εάν είναι τυχεροί και επιζήσουν από την λαίλαπα που έρχεται...
Η είδηση :
Συναυλία για μια εξόρυξη που δε θα γίνει ποτέ! - Ιερισσός, 25/5

ΠΗΓΗ

Χριστιανές και πατριώτισσες εναντίον των FEMEN



Η σελίδα «Christian Woman Against Femen» στο Facebook δημιουργήθηκε για να προβάλει τις γυναίκες εκείνες της Ευρώπης που είναι αντίθετες με την τακτική των πολυδιαφημιζόμενων δήθεν «ακτιβιστριών» χριστιανοφοβικών ‘Femen που εμφανίζονται γυμνόστηθες τσιρίζοντας είτε κατά του Πούτιν, είτε κατά του Πάπα, είτε κατά του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου, είτε κατά του «ομοφοβικού» αρχιεπισκόπου του Βελγίου, είτε γενικώς κατά του χριστιανισμού, φωνάζοντας ταυτόχρονα συνθήματα για τα «δικαιώματα» των γκέι.
Στην σελίδα εμφανίζονται νέες γυναίκες που κρατάνε χαρτόνια με διάφορα μηνύματα όπως «είμαι γυναίκα, είμαι χριστιανή, είμαι υπερήφανη για αυτό», «οι Femen σκοτώνουν τη θηλυκότητα», «Femen δε με εκπροσωπείτε» και άλλα, ενώ κάποιες χριστιανές υποστηρίζουν ότι προσεύχονται για τις Femen.
Η δημιουργία της σελίδας ήταν μια πρωτοβουλία της πολωνικής εθνικιστικής οργάνωσης ‘Kobiety Dla Narodu’ (Γυναίκες για το Έθνος) με επικεφαλής την 25χρονη Maria Piasecka-Łopuszańska (φωτο πάνω) και της Νεολαίας του ουγγρικού εθνικιστικού κόμματος Jobbik.
Νέες γυναίκες από όλο τον κόσμο που αγαπούν την πατρίδα τους, την οικογένεια και είναι πιστές καθολικές έστειλαν τις φωτογραφίες με τα μηνύματά τους.
Προς το παρόν η σελίδα έχει συγκεντρώσει πάνω από 5.000 like.
Πριν λίγες εβδομάδες ανάλογη προσπάθεια είχε επιδιώξει και ομάδα μουσουλμάνων γυναικών, οι οποίες δημιούργησαν στο Facebook την σελίδα «Muslim Women Against Femen», συγκεντρώνοντας πάνω από 10.000 like. 
Όπως λέει η Maria Piasecka-Łopuszańska στη γαλλική ιστοσελίδα Novo Press Info:
Οι FEMEN σφετερίζονται το δικαίωμα να είναι η φωνή των γυναικών και να συζητήσουν για τις ανησυχίες τους. Στην πραγματικότητα, η δράση τους και οι τρόποι δράσης τους είναι προσβολή για τις γυναίκες παντού. Προσβάλλουν τις πεποιθήσεις μας και την εκκλησία μας, και δεν θα παραμένουμε παθητικές μπροστά σε αυτές τις ριζοσπαστικές επιθέσεις εναντίον του Χριστιανισμού.
Ήταν επείγουσα ανάγκη να δείξουμε την αντίθεση ανάμεσα στην προπαγάνδα και την παρουσίαση της FEMEN από τα media και την πραγματικότητα. Για το σκοπό αυτό, το Διαδίκτυο είναι ένα μεγάλο εργαλείο και προσιτό σε όλους. Έχουμε δημιουργήσει την σελίδα μας στο Facebook, η οποία ήδη μέσα σε μια εβδομάδα ακολουθείται από περισσότερα από 3.000 άτομα. Αυτός ο αριθμός είναι ήδη μεγαλύτερος από ό, τι πολλές σελίδες των FEMEN σε διάφορες χώρες, και σκοπεύουμε να κινηθούμε γρήγορα για να εκθρονίσουμε και την επίσημη σελίδα της FEMEN.
Η κίνησή μας Kobiety Dla Narodu, διοικείται από γυναίκες με εθνικιστική ευαισθησία. Είμαστε προφανώς διαφορετικές από τις "φεμινίστριες" στο βαθμό που είμαστε αντίθετες στις εκτρώσεις υπερασπιζόμενες το αγέννητο, καταπολεμάμε την πορνογραφία και η ηγεσία μας δεν αποτελείται από ομοφυλοφίλες. Ο σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι να διατηρήσουμε την ταυτότητά μας και τον πολιτισμό μας και όχι να αγωνιστούμε για μια υποθετική και αμφισβητήσιμη "σεξουαλική επανάσταση".
Θέλουμε να υπερασπιστούμε την ανεξαρτησία των γυναικών και την ενεργό συμμετοχή τους στο δημόσιο διάλογο. Αγωνιζόμαστε για τις νεαρές μητέρες, υποστηρίζουμε την ελεύθερη έκφραση και την δέσμευσή μας στον καθολικισμό και τον πατριωτισμό.
Δεν υπάρχει κανένας ιδιαίτερος «ρόλος των γυναικών», όπως λέμε και στο ‘Ruch Narodowy’ (Εθνικό Κίνημα). Έχουμε τόσο πατρωτισμό όσο και οι άνδρες. Είναι ο ίδιος σκοπός και η πατρίδα μας που πρέπει να υπερασπιστούμε. Ο πατριωτισμός είναι μια οικουμενική αξία, δεν μπορώ να φανταστώ μια τέτοια κίνηση να κατασκευαστεί χωρίς τις γυναίκες!

 
  
 
 
 
 
 
 
 

Θρίλερ εν όψει με παραδόσεις ρωσικών S-300 στη Συρία;

Την ευφορία της διαφαινόμενης σύγκλισης απόψεων Ρωσίας – Ηνωμένων Πολιτειών στο ζήτημα της Συρίας, έρχεται να διαταράξει ισραηλινή παρέμβαση, που σύμφωνα με τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, αφορά πρόθεση παράδοσης αντιαεροπορικών συστημάτων S-300 από τη Ρωσία στη Συρία.
Το θέμα είναι λίγο περίεργο, αφού δεν είναι δυνατόν οι Ρώσοι να έκαναν πίσω στην πώληση του συστήματος στους Ιρανούς και να προτίθενται στη δεδομένη συγκυρία να το παραδώσουν στις δυνάμεις του Άσαντ, καθιστώντας εξαιρετικά δυσκολότερη ενδεχόμενη απόφαση στρατιωτικής – αεροπορικής παρέμβασης στον πόλεμο στη Συρία, δεδομένης της ικανότητας του συστήματος για αναχαίτιση αεροσκαφών, τουλάχιστον, σε αποστάσεις έως και 200 χιλιομέτρων.

Τη σχετική αναφορά κάνει σε δημοσίευμά της η αμερικανική εφημερίδα «Wall Street Journal», όπου οι Ισραηλινοί φέρονται να έχουν ενημερώσει τους Αμερικανούς, ότι οι Σύροι ξεκίνησαν ήδη τις πληρωμές για την υλοποίηση συμβολαίου ύψους 900 εκατομμυρίων δολαρίων, ώστε τα συστήματα να παραδοθούν εντός του επομένου τριμήνου.
Ένα πολύ πιθανό – έως βέβαιο – ενδεχόμενο είναι οι συνεννοήσεις να έχουν γίνει προ της μετάβασης του Τζον Κέρι στη Μόσχα. Δεν θα πρέπει επίσης να αποκλείσουμε να έχει υπογραφεί σχετικό συμβόλαιο στο παρελθόν και οι Σύροι να επιχειρούν να «δεσμεύσουν» τους Ρώσους, αφαιρώντας επιχειρήματα – προσχήματα για την μη παράδοση των συστημάτων. 

ΠΗΓΗ

Γέροντας Πορφύριος: ''Δεν γίνεστε Άγιοι κυνηγώντας το κακό''

ger.porfyriosΔεν γίνεστε άγιοι κυνηγώντας το κακό. Άστε το κακό. Νὰ κοιτάζετε πρὸς τὸν Χριστὸ κι αὐτὸ θὰ σᾶς σώσει.
Ἐκεῖνο ποὺ κάνει ἅγιο τὸν ἄνθρωπο εἶναι ἡ ἀγάπη, ἡ λατρεία πρὸς τὸν Χριστό, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ νὰ ἐκφραστεῖ, δὲν μπορεῖ, δὲν μπορεῖ... Καὶ προσπαθεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ κάνει ἀσκήσεις, νὰ κάνει τέτοια πράγματα καὶ νὰ καταπονεῖ τὸν ἑαυτό του γιὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Θεού.
Κανεὶς ἀσκητὴς δὲν ἁγίασε χωρὶς ἀσκήσεις. Κανεὶς δὲν μπόρεσε ν’ ἀνέλθει στὴν πνευματικότητα χωρὶς ν’ ἀσκηθεῖ. Πρέπει νὰ γίνονται ἀσκήσεις. Ἄσκηση εἶναι οἱ μετάνοιες, οἱ ἀγρυπνίες κ.λπ., ἀλλὰ ὄχι μὲ βία. Ὅλα νὰ γίνονται μὲ χαρά. Δὲν εἶναι οἱ μετάνοιες
ποὺ θὰ κάνουμε, δὲν εἶναι οἱ προσευχές, εἶναι τὸ δόσιμο, ὁ ἔρωτας γιὰ τὸν Χριστό, γιὰ τὰ πνευματικά.

Υπάρχουν πολλοὶ ποὺ τὰ κάνουνε αὐτὰ ὄχι γιὰ τὸν Θεὸ ἀλλὰ γιὰ ἄσκηση, γιὰ ὠφέλεια σωματική. Ὅμως οἱ πνευματικοὶ ἄνθρωποι τὸ κάνουνε γιὰ ψυχικὴ ὠφέλεια, γιὰ τὸν Θεό.
Ἀλλὰ καὶ τὸ σῶμα ὠφελεῖται πολύ, δὲν ἀρρωσταίνει. Πολλὰ καλὰ ἔρχονται. Μέσα στὴν ἄσκηση, τὶς μετάνοιες, τὶς ἀγρυπνίες καὶ τὶς ἄλλες κακουχίες εἶναι καὶ ἡ νηστεία.
«Παχεῖα γαστὴρ λεπτὸν οὐ τίκτει νόον». Ἐγὼ τὸ γνωρίζω αὐτὸ ἀπ’ τοὺς Πατέρες. Ὅλα τὰ πατερικὰ βιβλία μιλοῦν γιὰ τὴ νηστεία.
Οἱ Πατέρες τονίζουν νὰ μὴν τρῶμε δυσκολοχώνευτα φαγητὰ ἢ λιπαρὰ καὶ παχιά, γιατὶ κάνουν κακὸ στὸ σῶμα ἀλλὰ καὶ στὴν ψυχή. Λένε ὅτι τὸ προβατάκι τρώει τὰ χορταράκια τῆς γῆς κι εἶναι τόσο ἥσυχο. Εἴδατε ποὺ λένε, «σὰν τὸ πρόβατο».
Ενῷ ὁ σκύλος ἢ ἡ γάτα κι ὅλ’ αὐτὰ τὰ σαρκοφάγα εἶναι ὅλα τους ἄγρια ζῶα. Τὸ κρέας κάνει κακὸ στὸν ἄνθρω-πο. Κάνουν καλὸ τὰ χόρτα, τὰ φροῦτα κ.λπ.
Γι’ αὐτὸ οἱ Πατέρες μιλοῦν γιὰ νηστεία καὶ κατακρίνουν τὴν πολυφαγία καὶ τὴν ἡδονὴ ποὺ αἰσθάνεται κανεὶς μὲ τὰ φαγητὰ τὰ πλούσια. Νὰ εἶναι πιὸ ἁπλὰ τὰ φαγητά μας. Νὰ μὴν ἀσχολούμαστε τόσο πολὺ μ’ αὐτά.
Δὲν εἶναι τὸ φαγητό, δὲν εἶναι οἱ καλὲς συνθῆκες διαβίωσης, ποὺ ἐξασφαλίζουν τὴν καλὴ ὑγεία. Εἶναι ἡ ἁγία ζωή, ἡ ζωὴ τοῦ Χριστοῦ. Ξέρω γιὰ ἀσκητὲς ποὺ νηστεύανε πολὺ καὶ δὲν εἴχανε καμιὰ ἀρρώστια.
Δὲν κινδυνεύει νὰ πάθει κανεὶς τίποτε ἀπ’ τὴ νηστεία. Κανεὶς δὲν ἔχει ἀρρωστήσει ἀπ’ τὴ νηστεία. Πιὸ πολὺ ἀρρωσταίνουν ἐκεῖνοι ποὺ τρῶνε κρέατα κι αὐγὰ καὶ γάλατα, παρὰ ἐκεῖνοι ποὺ εἶναι λιτοδίαιτοι. Εἶναι παρατηρημένο αὐτό.
Νὰ τὸ πάρουμε και από την ιατρική επίστημη, τώρα το συνιστά αυτὸ το πράγμα.
Οἱ νηστευτὲς νηστεύουν καὶ δὲν παθαίνουν τίποτε· ὄχι ἁπλῶς δὲν παθαίνουν, ἀλλὰ θεραπεύονται ἀπὸ ἀρρώστιες.
Γιὰ νὰ τὰ κάνετε ὅμως αὐτά, πρέπει νὰ ἔχετε πίστη. Ἀλλιῶς σᾶς πιάνει λιγούρα. Ἡ νηστεία εἶναι καὶ ζήτημα πίστεως. Δὲν παθαίνετε μ’ αὐτὴν κακό, ὅταν τὸ χωνέψετε καλὰ τὸ φαγητό σας.
Οἱ ἀσκητὲς μεταποιοῦν τὸν ἀέρα σὲ λεύκωμα καὶ δὲν τοὺς πειράζει ἡ νηστεία. Ὅταν ἔχετε τὸν ἔρωτα στὸ θεῖον, μπορεῖτε νὰ νηστεύετε μὲ εὐχαρίστηση κι ὅλα εἶναι εὔκολα· ἀλλιῶς σᾶς φαίνονται ὅλα βουνό.
Ὅποιοι ἔδωσαν τὴν καρδιά τους στὸν Χριστὸ καὶ μὲ θερμὴ ἀγάπη ἔλεγαν τὴν εὐχὴ κυριάρχησαν καὶ νίκησαν τὴ λαιμαργία καὶ τὴν ἔλλειψη ἐγκράτειας.
Ὑπάρχουν σήμερα πολλοὶ ἄνθρωποι, ποὺ δὲν μποροῦσαν νὰ νηστέψουν μιὰ μέρα καὶ τώρα ζοῦν μὲ χορτοφαγία, ὄχι γιὰ λόγους θρησκευτικούς, ἁπλῶς γιατὶ πίστεψαν ὅτι αὐτὸ θὰ κάνει καλὸ στὴν ὑγεία τους.
Ἀλλὰ πρέπει νὰ τὸ πιστέψεις, ὅτι δὲν πρόκειται νὰ πάθεις τίποτε, ποὺ δὲν τρώεις κρέας.
Ὅταν ὁ ἄνθρωπος βέβαια εἶναι ἀσθενής, δὲν εἶναι ἁμαρτία νὰ φάει πρὸς στήριξιν τοῦ ὀργανισμοῦ καὶ φαγητὰ μὴ νηστήσιμα. Τὸ ἁλάτι χρειάζεται στὸν ὀργανισμὸ τοῦ ἀνθρώπου.
Ὑπάρχει μιὰ φήμη ὅτι τὸ ἁλάτι κάνει κακό. Δὲν εἶναι σωστὸ αὐτό. Εἶναι στοιχεῖο ποὺ χρειάζεται. Καὶ εἶναι ὁρισμένοι μάλιστα ποὺ τὸ ἔχουν πολὺ ἀνάγκη.
Ἄλλοι δὲν τὸ ἔχουν ἀνάγκη, ἐνῷ κάποιους τοὺς πειράζει. Εἶναι ζήτημα ἰχνοστοιχείων τοῦ ὀργανισμοῦ. Χρειάζεται μικροβιολογικὴ ἐξέταση. Ἐγὼ τί ὄνειρα ἔχω! Γιὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος δηλαδή.
Παρήγγειλα σιτάρι, γιὰ ν’ ἀλέθουμε, νὰ φτιάχνουμε ψωμὶ σταρίσιο. Καὶ σκέφτομαι νὰ πάρουμε διάφορα ὄσπρια καὶ νὰ τ’ ἀλέθουμε καὶ νὰ τ’ ἀνακατώνουμε, σιτάρι μὲ ρύζι, σόγια, σογιάλευρο μὲ φακὲς κ.λπ.
Κι ἔπειτα ἔχουμε καὶ τὰ κολοκύθια καὶ τὶς ντομάτες καὶ τὶς πατάτες κι ὅλα τ’ ἄλλα χορταρικά. Καὶ μὲ τὸν πατέρα Ἡσύχιο εἴχαμε ἕνα ὄνειρο.
Μιὰ φορὰ λέγαμε νὰ πᾶμε νὰ γίνουμε ἐρημίτες κάπου καὶ νὰ σπείρουμε σιτάρι καὶ νὰ τὸ μουσκεύουμε καὶ νὰ τὸ τρῶμε. Μήπως ὁ Μέγας Βασίλειος ἐκεῖ, στὴν ἔρημο, ἔτσι δὲν ἔκανε;
Ἀλλὰ τώρα ἐμᾶς μᾶς κακοφαίνεται.
* (Από το βιβλίο "Βίος και Λόγοι" - Ι.Μ. Χρυσοπηγής Χανιά)